OX PRODUCTION

Thursday, January 6, 2011

Buku Merah


Takala aku sedang belajar anatomy..tiba-tiba aku terpandang pada sebuah buku kecil yang berwarna merah..yang telah aku terima sebulan yang lepas dari dekan..aku membukanya dan melihat isi didalamnya..tidak sabar untuk menunggu hari itu tiba..masa dimana dua benua bertemu..yang terpisah hampir enam bulan sudah..yang mengambil masa hampir 20jam untuk menemukan dua benua ini..sungguh aku teramat rindu saat itu...dan menanti saat itu tiba..adapun begitu...ada halangan yang harus ditempuhi sebelum saat itu tiba..final exam anatomy dan histology harus ditempuhi...yang pada masa ini ketakutan menguasai diri..sungguh tiada yang mampu aku lakukan selain berusaha dan berdoa..dan seterusnya aku berserah...moga dipermudahkan semuanya...

Moscow
12.09am

No comments: