OX PRODUCTION

Saturday, December 3, 2011

Apa makna cinta?




Menjadi satu persoalan, sejauh mana mereka faham tentang erti cinta, apakah yang mereka faham tentang maksud CINTA dan kasih sayang..adakah ucapan manis, janji setia, bunga, membeli barang yang mahal2, berpegangan tangn, berpelukan?? adakah itu yang menjadi jawapan kepada maksud cinta itu?? boleh dikatakan mereka yang berusia dalam linkungan 20an telah merasai bagaimana cinta..dan mungkin juga ada yang telah mencipta cinta tidak kurang juga ada yang telah pernah berpisah. setiap dari kta mempunyai pengalamn yang tersndiri yang mungkin orang lain tidak pernah merasai konon-kononya kita pernah merasai cinta yang agung..masing2 boleh menilai apa yang kamu buat..dan harus kamu ingat setiap penilaian itu berbeza kerana manusia itu berlainan keupayaan mindanya..

Kebanyakan mereka yang melakukan sesuatu oleh kerana CINTA dianggap bodoh dan tidak matang..kenapa mereka dituduh sebegitu???oleh kerana mereka melakukan sesuatu untuk cinta mereka dan pada masa yang sama mereka tidak tahu apakah cinta itu sendiri...

setiap dari kita ada pilihan yang boleh dibuat..dan ia terpulang kepada kamu sama ada ingin memilih jalan itu atau jalan ini..sejauh mana kamu melihat cinta itu..adkah hanya untuk 5thun, 20 thun atau 30 tahun..atau selamanya...sudah tentu kamu akn menjawab "mestilah untuk selama-lamanya" namun sayang..perbuatan kamu itu langsung tidak menunjukkan cinta itu untuk selama-lamanya..Dan persoalanya seterusnya terserah kepada kamu kepada kamu untuk menjawabnya..panduan, nasihat dan pengalaman itu telah ada..HANYA TINGGAL KAMU SAHAJA UNTUK MELAKSANAKANNYA..


Salam rindu dari moscow
3.33am

No comments: